Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
15 lutego w łomżyńskiej Hali Olimpijczyków Polskich odbędzie się 12 pojedynków reprezentantów Polski z Belgami w ramach boksu olimpijskiego.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation wprowadza na europejskie rynki motocykl Suzuki GSX-8R w żółtym kolorze o nazwie Pearl Ignite Yellow, dotychczas oferowanym na rynku amerykańskim.
Dowiedz się więcejDo końca stycznia tego roku obowiązuje obniżka cen samochodów Vitara i S-Cross – dla klientów indywidualnych fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu są oferowane w cenach niższych niż wcześniej nawet o 18 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejTradycyjnie w serwisach motocyklowych sieci Suzuki rozpoczynamy akcję serwisową „Wiosna w lutym”.
Dowiedz się więcej