
Suzuki wkrótce uruchomi usługę SUZUKI CONNECT
Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.
Aplikacja SUZUKI CONNECT pozwoli m.in. na zdalne blokowanie i odblokowywania pojazdu, przegląd informacji dotyczących historii jazdy oraz lokalizację zaparkowanego pojazdu. Użytkownik samochodu otrzyma też informacje związane z przeglądami, a w wypadku wykrycia problemu, informacje diagnostyczne będą udostępnione autoryzowanemu dealerowi Suzuki, co pozwoli na szybką i kompleksową analizę. Usługa SUZUKI CONNECT będzie początkowo dostępna dla gamy modelowej Suzuki S-CROSS. W przyszłości usługa będzie dostępna dla innych modeli.
Automatyczne skrzynie biegów w Suzuki Vitara
Po samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary.
Dowiedz się więcejWhat Car – Suzuki Vitara w czołówce badania najbardziej niezawodnych aut
Właściciele aut marki z Hamamatsu nie narzekają na awarie – Suzuki oferuje modele na lata, a tego dowodzą nie tylko prywatne doświadczenia, ale też m.in. wyniki badania brytyjskiego magazynu What Car.
Dowiedz się więcejSalon motocyklowy Suzuki w Bydgoszczy ma nowego gospodarza
Łódzki diler motocykli Suzuki Moto-Moto rozszerza swoją działalność.
Dowiedz się więcejLegendarny „Gixxer” wraca w wersji jubileuszowej
Suzuki GSX-R1000 nazywane pieszczotliwie „Gixxerem”, zapisało się w historii sportu motorowego aż 15 tytułami mistrza świata FIM Endurance czyli serią wyścigów długodystansowych.
Dowiedz się więcej